Please place your order here... Happy shopping!!

Name:
Address:
Phone Number:
Email Address:
Type of product Cloth Diapers
Others - Little Hanis Collection
Your Order & Quantity
Payment Via
Postage

Click here to create your own form.

Nak shopping barangan baby.. click sini..

Saturday, April 24, 2010

QQ Baby Snazzy Minky

Cepat..cepat.. produk terkini di little hanis corner..

QQ Baby Snazzy Minky - hanya RM 35 RM33 sahaja




Review produk :


QQ Baby merupakan Lampin Kain Moden yang mempunyai pelbagai gaya, saiz dan warna yang menarik, selesa, memberi ruang nafas kepada si manja dan sangat efektif menghalang kebocoran untuk si manja anda.


QQBaby Cloth Diaper mempunyai daya serapan yang sangat baik, mudah dikendalikan, cepat kering dan sudah tentulah sangat berbaloi-baloi memilikinya.


Pocket pants QQBaby sangat mudah diuruskan, sesuai dikendalikan oleh pengasuh si manja anda, malah datuk dan neneknya juga akan sangat berpuas hati dengan cara penggunaannya dan pengendaliannya.


Rekaan yang unik 3X3 snap button, mudah dilaraskan mengikut badan si manja anda dari 3-13kg. Mudah dilaraskan di bahagian pinggang dan kaki. Daya serapan yang super duper best dengan 3 layer insert dan inner suede. Bahagian dalam (micro suede) yang lembut membuatkan si manja anda rasa selesa. Bahagian luarnya pula ialah dari jenis minky. Produk ini boleh dibasuh, mudah dilaraskan dan sudah tentulah sangat ekonomi.(jimat..jimat..jimat..)

Apa bendanya minky tu?

Minky (ataupun minkee) adalah sejenis fabrik yg begitu cantik dan lembut seperti baldu. Sejenis fabrik yg sejuk, amat sesuai dan selesa untuk bayi (sbg selimut ataupun lampin!). Fabrik minky ini begitu eksklusif dan mewah, harganya juga begitu mahal sblm ini. Sudah banyak digunakan dan famous di luar negara... Ada yg dijadikan cadar, selimut/ baby blanket, baby bedding set, alas tempat duduk/ kusyen, sesetengah pakaian dll... ) - credit tu kak long nuzula (happy cloth diaper)

1 comment:

  1. Salam.

    Psl minky tu amik dr blog saya kan? Sbb sy sendiri yg tulis tu... Tp sy tak cakap yg utk mencegah kebocoran tu.. Utk tak bg bocor tu laminated minky, kain minky yg dilaminate... yg digunakan utk pocket pant cd...

    ReplyDelete